6 hónapos garanciális idő és javítás
A táskákra a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. szavatossági rendelkezéseit kell alkalmazni. Ez alapján a vásárlást követő 6 hónapon belüli meghibásodás esetén vélelmezni kell, hogy a hiba az eladáskor már fennállt, azaz rejtett hibáról volt szó. Ebben az esetben mindenféle térítés nélkül, a vevővel egyeztetve, a számára legjobb megoldást alkalmazva javítjuk vagy cseréljük a terméket, vagy az árát utalványon visszatérítjük. Természetesen a hibás termék esetében a javítás vagy a visszaküldés miatt keletkező, belföldi, magyarországi, Foxpost automatás szállítás díját (1.270 forint) a vevőtől átvállaljuk. Amennyiben a táska külföldön, olyan országban – ahova a webshop nem szállít – hibásodott meg, úgy az ezen összegen felüli szállítási díjat a vevőnek kell állnia.
6 hónapon túli javítás
Ha táska a vásárlásától számított 6 hónapon túl, de még 2 éven belül hibásodik meg, akkor a jogszabály alapján fogyasztónak kell a javítási vagy csere igénye esetén szakértői véleménnyel alátámasztani, hogy a termék gyártási vagy anyaghibás volt. Amennyiben bizonyított, hogy a termék gyártási/anyaghibás volt, úgy ezen időtartam alatt is mindenféle térítés nélkül, a vevővel egyeztetve, a számára legjobb megoldást alkalmazva javítjuk vagy cseréljük a terméket, vagy az árát utalványon visszatérítjük.
Amennyiben a vásárlástól számított 6 hónapon túl, de még 2 éven belül meghibásodott termék nem gyártási vagy anyaghibás, úgy egy előzetes megbeszélést, felmérést követően, javítjuk, amennyiben a javítás lehetséges és a vevő szeretné azt. Ez vonatkozik a 2 évnél régebben vásárolt táskák javítására is. Ezen táskák javítása egységesen, jelképes 3.000 forintos áron történik. Ez a 3.000 forintos díj nemcsak a javítást, de a termék Foxpost automatába történő visszaszállításának díját is tartalmazza, ebből is jól látszik, egy jelképes összegről van szó, hiszen szeretnénk, ha a táskák minél hosszabb ideig, minél több kalandban lennének hű társaitok.
A javítandó táskák esetében mindig kérjük, hogy a csomagban, amennyiben lehetséges, a táska elülső zsebében legyen elhelyezve az itt linkelt dokumentum nyomtatva és kitöltve vagy az azzal megegyező információkat tartalmazó, kézzel írt papír: JAVÍTÁSI MELLÉKLET Valamint a javítások könnyebb nyomon követése érdekében, javítás előtt a következő online ŰRLAPOT is szükséges kitölteni!
Néhány fontos infó:
- A táska mindenféle meghibásodása esetén a lillaselleibags@gmail.com címen vedd fel velünk a kapcsolatot.
- A javításra küldött táskát kérlek a csomagolás és postázás előtt mosd ki. Mosással kapcsolatot tippeket és hasznos tanácsokat itt találsz!
- Ne feledkezz meg az információs papírról!